fredag 5 april 2013

Lite torka igen...

Bloggandet och mitt liv har tydligen inte matchat varandra senaste tiden. Det blir visst så ibland!?
Sjukor har avlöst varandra och sen har påsken passerat med en ruggig fart. Vi tillbringade särtors-annandag i Sälen. Mina föräldrar var med. Massa sol, skidor, mat och godis! Jätte härligt! Jag och Jesper fick en egen förmiddag i backen, lyx! Sen kom pappa med I och M och så åkte vi alla. De utvecklas väldigt ocbörjar kunna svänga men framförallt vågar de trilla om de ej får stopp! Kul hade vi:-)

Våren är lite segstartad, kalla nätter men soliga dagar. Nästan all snö är borta hemma iaf, skönt men letigt:-/

Står och vaggar Nike på gräsmattan. Hon somnade VÄLDIGT övertrött, på tok för sent så det blev massa skrik innan hon lyckades somna i min famn...för att sen vskna efter 35min, gillas ej av mamman. Men nu ser det ut som hon slumrar om igen!
I och M leker nån sandig lek! Så skönt att vara ute i solen!

Jesper har AW i kväll och Iris ska på kalas så jag, M och N får mysa själva:)

Ha en SKÖN helg!!
Uppsättning av studsmattan kanske...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar