måndag 1 mars 2010

Nu börjar det:-)))

Inte alls lika dystra miner idag som igår. Kändes sorgligt att åka hemifrån men när jag väl kom fram till jobbet så kändes det bara bra...töserna får ju kanon med sin far.
Sen körde det igång...har haft introsamtal med chefen, läst kvalitetsmanualer, lärt känna min dator, fått de sista kläderna och skåp.
Imorgon börjar jag gå bredvid J som ska visa några analyser. Om tio veckor ungefär ska jag ha lärt mig så många analyser att jag ska kunna ha beredskap...iihhh så spännande allt känns!

Himla häftig känsla att komma hem sen...hör Iris jubla till i lägenheten när jag tar i dörren. Sen kommer hon springande och ger mig en STOOOOR puss:-) mamma ja skikit (skrikigt) ja tänte (tänkte) på dig!!! Mammahjärtat dunkar hårt.

Jesper var rätt trött när jag kom hem...rejäl omställning för honom. Men det kommer nog kännas lättare snart, om det bara kan sluta snöa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar