söndag 28 februari 2010

Nu är det slut:-((((

Ja så känns det just nu. Förstod att det skulle hinna ikapp mig till slut. Jag som bara känt att det ska bli sååå kul att börja jobba har en riktigt tung känsla i magen ikväll....har gosat och myst extra mycket med töserna idag, burit och burit på Milla. Det är ju inte så att vi aldrig mer ska ses direkt men min hemmamams-tid är SLUT nu!!!!
I två och ett halvt år har jag "bara" varit mamma och njutit fullt ut (nästan jämt iaf)...har verkligen alla jobbiga nätter, buttra trotsiga stunder och raseriutbrott verkligen existerat??? Lätt att bara minnas allt mys just nu.
Att jag aldrig mer ska få vara mammaledig går inte att ta in så det tänker jag inte göra heller utan tiden får visa vad som händer eller inte händer!?

Vad som känns himla bra är dock att Jesper får möjlighet att vara med kottarna våra på heltid...länge!!!

Hemma med två små söta blir nu...sambo till hemma med två små söta!!!!!!!!!
För jag har nog tänkt att skriva här ett tag till, så vi ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar