lördag 14 juli 2012

Sol!!

Strandhäng från morgon till kväll idag:)
Ingen jätte värme på förmiddagen men vi tog vårt pick och pack och förflyttade oss 150m söderut. Barnen lekte i lilla lekparken och hittade nya vänner. Jag slöade med Nike på picknickfilten. Jesper åkte och köpte lunch som vi åt på beacen, friterad kyckling och Tikka Masala till mig<3 När Nike hade långsov på eftermiddagen kastade vi frisbee, spelade fotboll, lekte "under hökens alla vingar" och andra dagisleker som Iris excalterat förklarade reglerna på. Riktig kvalitetstid med mina storingar:) ofta känns det som jag inte hinner ha det så mycket som jag skulle vilja. Badade gjorde vi förstås också.
Gick tillbaka till stugan vid fem och åt mumsig grillad fläskfilé med bea och färsk potatis i ugn. Iris och Milla tog med dockor och filten ner till stranden igen när vi fixade...de har blivit så stora!!
Efter maten gick vi ner till vattnet igen och kastade sten. Det har inte varit mycket folk alls på stranden idag, det är som att de inte vågade tro att solen skulle hålla sig framme.

Helt fantastisk dag som avslutas i soffan framför tv'n. Känns att vivarit ute mycket.
Trött trött kryper jag nu till kojs!

1 kommentar:

  1. Åh vad underbart det låter, man skulle ju kunna tro att ni är utomlands!

    Kram Anna <3

    SvaraRadera