fredag 6 juli 2012

Bloggtorka=((

En vecka sen sist...inte ok, eller jo förrästen vi har ju semester då ska man väl göra annat än telefonblogga;)

Idag har vi äntligen gjort klart vår uteplats, wihiii! Kommer behöva fylla på med lite sättsand om nån vecka och sen är det skarven mot asfalten som ska snyggas till. Tror vi köper fint grus och lägger där. Jag ska inte ta åt mig äran för detta verk, J har i stort sett gjort allt...mest några gästspel av mig och så planeringen förstås icke att förglömma!! Blir riktigt bra iaf=))

Idag åkte lämnade jag barnen hos mor och far på förmiddagen, stannade på lite kaffe innan jag och nike åkte hemåt. I o M ska vara kvar tills imorn. Här hemma har vi passat på att fixa för veckans semester. Jag har gjort köttbullar, köttfärssås och ugnspannkaka. Skönt att inte behöva stå och laga massa mat när vi är iväg. Har köpt papperstallrikar också...tänker inte stå och diska hela dagarna!
Imorn blir det till att vika all tvätt som har tvättats idagoch det var inte lite!

Fick tupperware leverans idag...lökhackaren kom till användning på en gång.

Nu klipper ögonen.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar