måndag 27 augusti 2012

Ynklischh

Snorigt och ynkligt idag på lillhönan:(
Förmiddagen var det ok och vi kom iväg en sväng till bibblan. Hade massa böcker hemma över sommaren och jag tänkte vi skulle få tillbaka dem i tid denna gång. Tänkte låna lite också och vi gick därifrån med ännu fler!! Så nu ska det läsas:)

Nike vill inte äta, verkar ha ont i både mage och mun:( Har svårt att komma till ro så detta (bilden) är det som funkar just nu... Mysigt men man blir ju lite låst. Tur att Jesper kom tidigt från jobbet och kunde fixa mat.

Igår sprang jag och Iris cyklade 5km, det var vaaaarmt och jag tog ut mig lite väl hårt plus druckit och ätit alldeles för dåligt under dagen. Så jag var helt slut när vi kom hem. Under kvällen kom sen huvudvärken krypande och vi tio däckade jag i säng. Huvudvärken höll i sig och sprängde rejält i morse:( men massa mat och kaffe och lite alvedon gjorde tillslut susen och endast tröttheten bet sig kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar