torsdag 6 september 2012

Tre små söta sover sött...

...men inte mamman:-(
Är det för att Milla ligger kvar i sin säng tro?? Nike har ätit och min trötthet drog sin kos, eller rättare sagt trött är jag och ögonen med men kroppen vill inte slappna av. Får göra nån nytta av det då= blogga :-)

Helgen i Stockholm var fantastisk! Nike skötte sig bra och charmade både tågresenärer och vänner. Lördagen åt vi kräftor/räkor/västerbottenpaj...mmm! Aningens mycket att dricka kanske och inte hjälpte det att L hade köpt alkoholfri snaps, eftersom vi spetsade den, tihi...roligare med min fula visa då:)
Men så blev det också på tok för sent för en småbarnsmor, men det var det värt iaf!!
Nästa date blir i Götet då vi tar med oss maken och drar på inflyttningsfest, jihiie!

Det närmar sig födelsedagsfirande här hemma. Iris fyller snart fem, lilla stora hjärtat! Jag och Nikis tog en sväng idag för att shoppa lite, tror det blir bra paket:) Ett litet släktkalas blir det nu till helgen och sen två barnkalas nästa helg! Vi fixade med inbjudningskorten idag och hon skrev, klistrade frimärken, fixade och babblade...stor och lite viktig kände hon sig!

Vi var på Föräldrar För Föräldrar-möte på dagis nu i kväll. Mammma kom och passade töserna. Det hade gått jätte bra (skönt att veta!!) och då Nike blev ledsen ställde systrarna upp och busade henne glad igen<3
FFF-mötet blev bra, kul och värdefullt som vanligt när man väl är där, kändes lite segt innan. Vi var bara åtta stycken, hoppas fler vill haka på till nästa gång. Tror det är jätte värdefullt att vi ses och tar upp ämnen som är viktiga, men också att vi dricker kaffe och lär känna varandra...för det kommer vi ha nytta av, helt övertygad!

I måndags var jag äntligen på Mary Kay möte igen, taggad till tusen att köra på är jag!

Nähä om man skulle ge JB en chans...John Bund alltså;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar