fredag 25 november 2011

Fredag

Veckorna rullar på...inte ens fyra kvar till jul! Och själv är jag i sista tredjedelen av graviditeten:-) känns som det kommer gå ruskigt fort nu. Dec med allt julmys och nyår och sen börjar J jobba heltid, han fyller år och vips är det februari!!!
Jag blev fortsatt halvtidssjukskriven till årsskiftet iaf. Känns skönt, då kan jag både jobba, vila min onda kropp och vara god mor till mina töser o sambo till min kära;-)

Satte upp lite julgardiner igår och ikväll ska det adventpyntas, undrar om vi har allt!? Glömmer alltid från år till år! Tycker det är en så mysig tid nu med allt som ska fixas, ätas och mysas...fixet får jag dra ner på i år för jag orkar verkligen inte men det andra ska jag kunna fixa galant;-) vore mysigt med lite snö nu bara!

Nu ska jag bege mig till jobbet så jag snart får ta helg:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar