söndag 13 november 2011

Nystart...

Här uppdateras det INTE det minsta tydligen!!!
Nu har jag äntligen lyckats förstå hur ja kan få in bilder när jag bloggar fårn telefonen så kanske kanske kan det ta fart här igen!? Lovar inget dock;-)

Vad händer i vårt liv?? Ja en hel del...två små söta uppdateras i feb till tre små söta:-) Helt underbart!!!!!!!!!! Det såg ut på ultraljudet som att det blir en lillasyster:-) Jesper får en hel liten klan här hemma!
Jag är i v 26 nu och mår tyvärr sådär. Sjukskriven och ordinerad vila just nu pga av massa sammandragningar (hade 75 st härom dagen!?) och ben som gör rackarns ont av åderbråck...till på köpet har jag nyss avslutat en Kåvepeninkur för Borrelia! Men jag ska försöka att inte bara klaga en massa här i bloggen, för roligare saker kan man ju läsa om:-) Har ny läkartid på måndag för bedömning av läget.

Idag har vi haft goa C, M o A här. Hela förmiddagen har det busats och nu gick herrarna ut en sväng till lekparken med alla töser så det blev lugn och ro i stugan. Kul med besök, jag ligger dock mest på soffan så så himla rolig har väl kanske inte jag varit.

Fars dag är det ju också ja...hade planerat köpa nåt fint åt barnen men i och med utegångsförbudet har jag inte hunnit det och marängtårtan som jag planerat göra får vi också ta nån annan gång. Istället har vi mumsat på chokladpudding och det är helt klart underskattat, kom dock på efter halva portionen att J gjorde den på vanlig mjölk så min mage lever om av alla möjliga skäl just nu.

Ikväll blir det rester från gårdagens middag "potatislasagne" och senare slås tv'n på..ny favorit är "Allt för Sverige"

Ha en fortsatt skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar