fredag 18 november 2011

Pyssel, dvd och sjukhus

Härlig fredag avslutades med mys med mina fina töser. J är på vift så vi kröp upp i soffan med lite chips och Lillefot-film...mys!!
Tidigare på kvällen pysslade vi och fick upp några ljuslyktor i plommonträdet, blev riktig tjusigt men tyvärr blåste det på tok för mycket så de slocknade rätt snabbt.

Var på specMVC idag för bedömning av mina sammandragningar som inte vill ge sig. Turligt nog verkar de inte påverka livmodertappen nåt. Den var 4,5cm nu jmfr med 5 för 1,5 v sen, men det anses vara opåverkat sa läkaren. Jag fick dock bricanyltabletter som jag kan ta för att lugna sammandragningarna. Blir skickad fram och tillbaka mellan sjukhus och vc, känns som ingen riktigt vill "ha" mig. Nu lutar det åg att min 50% sjukskrivning ej förlängs och det vet jag inte riktigt hur det ska gå...känns lite tugnt:-( oändligt länge till februari!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar