tisdag 24 april 2012

Studssäsongen är här!

Idag har jag satt upp studsmattan till barnens STORA förtjusning:)
Trodde nog det var svårare och tyngre än det var, så jag förberedde töserna på att de inte skulle få hoppa idag. Men nu kom de precis in efter två!! timmars hoppning. Rätt trötta kan jag lova!!
Nike höll sig sovande under hela uppsättandet:)

När Iris och Milla var bebisar åt de mest hela tiden, när de var hungriga, ledsna, myssugna och förebyggande om vi skulle iväg nånstans...de ratade aldrig en tutte:) Nike kan man inte lura, hon ligger vid bröstet när hon är hungrig inte annars...sen är det napp som gäller. Tycker hon äter lite för lite så idag exprimenterade jag lite. Satte på amningsnappen som jag hade när jag var sårig och käre värld så hon har ätit, då kan hon ligga i en halvtimma och smaska och snutta om vartannat:) Jag är helt enkelt för oplastig!!

Nu ska det ätas fläskpannkaka:)
Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar