tisdag 12 mars 2013

Älskade ❤ ❤ ❤ ❤ ni är mitt allt!

Förkylda töser hölls hemma från dagis idag. Dock smet vi iväg en sväng till öppna förskolan på förmiddagen. Behövde komma ut en sväng efter gårdagens tre-films-dag!! Jag fick tillbaka energin idag och tjejerna har varit pigga de med, men det är ju full fart på dagis så en extra vilodag skadade icke.

Gjorde LCHF-lasagne till middag...sååååå god!!
Gör egna lasagneplattor på fiberhusk, ägg och Philadelfia. Ett recept från lchf-bloggen 56kilo.se Ska skriva ihop ett recept på min lasagnevariant tänkte jag. Men ick nu för mamsen är TRÖTT och tänker sooova hela natten lång nu, eller ja det inkluderar förstås några dejter med Nike först och en sömnig Milla som tassandes inom kort:)
Sova gott och småbarnsförälder hör inte riktigt ihop...MEN det går över:)
Och jisses vad det är värt det!
Vi sa alldeles nyss jag och maken att "vad VI har, det är mäktigt!" Älskar er min underbara familj ❤ ❤ ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar