lördag 9 mars 2013

Vann rätt låt??

Ja enligt mig och JAAAAAA enligt döttrarna mina (mini har ej uttalat sig i frågan men de andra älskar't)!
Bäst är den hemma i vardagsrummet på hööög volym och med mina älskade galningar studsandes runt mig;) eller i bilen. Dunka dunka i discobilen (vår bil förvandlas till det ibland;) ) är en favorit hos töserna.

Såå mysig kväll har vi haft! Jättegod mat och smarrig nutellasemifreddo. Gick all in och mumsade i oss pasta och annat kolhydratigt, man måste synda ibland:)
Tusen tack underbara älskade väner för i kväll ❤

Känner inte riktigt för att sova...att vakna när jag är förkyld är så obehaglig upplevelse så jag får väl heöt enkelt hålla mig vaken;) blir dock knappast friskare av att sttunta i sömn så jag säger...attjooooo, eller jag menar godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar