fredag 1 mars 2013

Veckan har rullat på...

Ibland rullar dagarna på i ruskig fart!
Nästan en vecka sen jag skrev sist!? Vi har numer en underbar ettåring i vårt hus!! ETT helt år har gått sen hon kom och förgyllde vår vardag med ännu mer av detta "allt" som bara ett barn kan ge! Älskade underbara döttrar!!!!! (Sitter på tåget efter Sthlms visit och längtar hem till mina små = VARNING för ömt och kärleksfyllt mammasvammel!)

Världens goaste ettåring



Lördagkvällen spenderade vi med bästa A o V och deras små söta! Härlig kväll med god mat och dryck, lite mello och charader. Tusen tack söta ni för ännu en höjdarkväll! Även om det var nära hem så är det lite meck att få hem tre små sovande söta...resultat: vagn+vagn+pulka;)

Härligt sällskap på nattvandring hem


Vi (läs främst Jesper) jobbar på hårt i vårt hem. Nu har han mha min far, kollega och betongbil gjutit i vår källare! Wiihiee! Sååå skönt att kunna gå ner till tvättstugan utan att hoppa mellan golvvämrmeslangar!!
Detta måste tydligen nu torka i tre månader innan det kan klinklas och innam det ska farsgubbem putsa väggarna. Det kommer bli BRA!! Tanken är ju att herr och fru ska ha sovrum där nere...nu har dock stor och mellan bestämt att de ska dela rum vilket innebär att vi kan sova kvar uppe ett tag till.





Mitt Stockholmsbesök har innefattat mys, middag och massa prat med goa studietjejerna OCH en kul The Killerskonsert!! Är ingen van konsertmänniska men L som är det tyckte den var kanon! Det är ju nåt visst med livemusik!

Human



Är nu dock påväg hem igen!
Längtig efter min familj men njuter av att bara rå om mig själv en stund!
Telefonbloggning med halvdålig mottagning går sådär men nu hoppas jag att inlägget blir som det ska!!
Lägger undan telefonen till förmån för lite tantsnusk!! Bästa L's betyg kan jag ej motså...jag kastar mig in i Mr Greys värld;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar