fredag 31 juli 2009

Skruttig mini och tacopaj

Lilltjejen vaknade såklart så fort jag reste mig från datorn så jag slapp torka skåpen, tack Milla!
Inget kladd i ögonen längre men hon är rätt täppt i näsan och blank på ögonen. Tog febern som visade på 38 grader. Så små barn som henne ska inte ha mer så, så vi får se hur det artar sig annars får vi ringa jourvårdcentralen, lilla skruttunge!

Jesper snörade på sig löparskorna och tog en nätt runda på 8 km...han är så himla duktig! Milen som han ska springa den 22aug känns helt klart inom räckhåll. Vill också springa, men jag får snällt vänta på att kroppen ska bli normal igen. Det är ju inte Bara att föda barn!!!

Hittade ett smaskigt recept på tacopaj så det blev fredagsmiddagen. Supergod! Iris åt sådär mycket som vanligt. Hon är mer intresserad av Mosse PIIIGG (musse pigg) småbarnsvarianten som vi har på dvd.

Har bokat Seven Pounds på filmtoppen.se så jag ska gå och hämta den bara Milla ätit klart (skriver med vänster hand just nu!?).
Blir filmmys ikväll alltså...och GODIS, jammi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar