lördag 23 juni 2012

Midsommar och utflykt på g!

Vilken fantastiskt midsomarfirande vi hade igår! För tredje året i rad var vi hos bästa vännen L och hennes familj. Fint väder, glada barn, dans kring midsommarstång, god mat, god dryck, massa skratt och underbara vänner...kan inte bli mycket bättre<3
Kom ut strax för lunch och höll sen igång hela natten lång. Förste man at somna var Nike kring kl 20 och sen droppade de av en efter en tills jag och L var ensamma och knoppade in 2.30!?
Milla vaknade 5.30 och behövde kissa men somnade om...till 6.30, då det var morgon:/ jag la mig en timma till innan frukost. Mem ett antal för få timmar sömn blev det ju! Nike sov dock toppen och åt bara en(!) gång. Lite synd då att jag inte tog till vara på det överhuvudtaget. Men kvällens alla skratt och goda vänner gav mig MASSOR med energi, så dagens 85års kalas blev mysigt iaf:)

Ikväll har vi förberett inför morgondagens zoo utflykt. Har rullat en himla massa pannkakor. Ska bli jätte kul, håller tummarna för lika bra väder som igår.

Men det är nog bäst att krascha i säng nu, misstänker att tröttheten blir värre imorn.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar