söndag 17 juni 2012

Söndag

Upp vid halv åtta, sovmorgon alltså! Både Nike och milla höll mig vaken med jämna mellanrum innan men somnade om. Jag fick frukosten serverad igår så idag var det min tur. Bakade scones, skramlade ägg och så KAFFE föratås. Töserna kollade Bolibompa medan jag fixade. Även Nike tjuvkikade på tv'n i vardagsrummet;)
Jesper tog sen med sig storingarna på lite ärenden så jag och mini drog igång brödbak (hon sovandes dock och fortsatte så i 3,5h!?) Fick även några fler fönster avklarade.
Rester till lunch och sen trädgårdshäng.

Fixade bla nät runt våra små jordgubbar. Skatjäklarna massakerar dem annars!!
Till middag blev det grillat (igen) mycket av den varan denna tid på året! Imdiska köttfärsspett och morot/gurk tzatziki!

När jag började skriva var jag inte tröttmför fem öre, mem nu börjar det nli svårstavat och öhogonen klipper rejält så jag ger upp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar