måndag 4 juni 2012

Sovmorgon!

Spenderade lördagen hos mor och far och mostrar med karlar var också där och så min goa mormor såklart. Efter fem år (med några uppehåll) som chaufför är det nu dags för Jesper att köra så jag får dricka lite vin på tillställningar;) Nä det blir nog nån slags varannan gång tror jag. Midsommar nalkad och jag har inte druckit nubbe sen sommaren 2006. Inte för att det är det viktigaste här i livet men ändå. Massa graviditetet och ammande och nån beredskap där emellan.
Man får ju numer dricka lite trots amning. Men eftersom jag bara pumpar nu och varvar mjölk med ersättning känns det bättre att skänga den.
Mamma ville ha kvar barnen så vi åkte hem med bara Nike. Nåt av det bästa med barnvakt är att slippa timmen mellam middag och läggning, då är alla trötta och lite gnälliga, tandborstning och bara massa tjat.

Imorse sov jag till 8 och Nike till 10! Skön förmiddag innan vi åkte och hämtade mamma och mkna fina töser. Blev en tur till stan med fila och lite lelpark. J hann hem före oss så maten stod på bordet:-)

Iris har klagat på trötthet och att hon fryser så kanske kommer nån sjuka hit i naty?
Ojoj nu lyckas jag inte hålla upp locken länfre, natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar