måndag 11 juni 2012

Bloggtorka i helgen

I en hiskelig fart rusade helgen förbi! Lördagen bestod av städning och kakbak. På kvällen åkte vi till moster A-B där mamma, mormor och moster N också var. Herrarna gick till Harrys och kollade Holland-Danmark. Besvikekse över Danmarks seger:( Vi var kvar till fotbollen var färdig och vi kunde ta med oss J hem. Trötta barn somnade i bilen och lyftes in i sängarna. Jag fixade tårta och lite annat inför söndagens kalas...seeent blev det!
...och inte blev jag klar heller så ja stod och fixade in i det sista (som vanligt:/) Myskalas med kakor och fjärilstårta. Lite leker och grilla korv hann vi också med och så fiskdamm förstås. Milla var NÖJD:)

Fixade i trädgården på em, satte upp gungställning också. Iris kommenterade härom dagen att hon faktiskt inte ville behöva gå till lekparken och gunga varje dag, så nu slipper hon det;)
Grannarna bjöd på kaffe och väl där erbjöd de även middg lite senare:)
Skönt att slippa laga det och städa upp efter! Toppen att göra så lite då och då. Så nu är det vår tur, denna eller nästa vecka tänkte jag. Har en halvfärdig daimkladdkaka som jag kan ha till efterrätt...skulle varit till kalaset men då det blev lite sjukdomsbortfall insåg jag att den inte skulle gå åt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar