lördag 24 oktober 2009

Helt SJUK vecka!!

Nu var det verkligen länge sen sist!

Det har ju dock sina förklaringar. Jag har varit sjuk med hög feber (toppade med 39,6 grader) och förkylning:-( Är fortfarande förkyld men mår mycket bättre. Jesper har både jobbat hemifrån och vabbat för att underlätta för mig. Tur för annars hade jag nog inte riktigt fixat dagarna när jag mådde sämst. Iris är också förkyld och Jesper är fortfarande inte helt bra...har varit sjuk fram och tillbaka i en månad nu tror jag. I natt var det så Millas tur, hon hade 39 grader stackarn. Hon sov jätte dåligt, så vi är trötta och slitna hela högen!!

Vi har dock varit iväg och handlat en sväng. Köpte bla annat nya nappflaskor utan BPA. Slängde alla gamla och har kokat alla nya.

Skulle åkt till J på lite 30års-skiva men det fick vi sjuklingar ställa in... Folk frågar om det är svininfluensan vi haft...och hur tusan ska man veta. Men jag tror inte att det är det.

Vi har bestämt att jag MÅSTE hitta på lite varje vecka på egen hand...jag fick ett litet utbrott häromdagen, det blev bara för mycket av allt och så är jag rätt sliten nu med sjukdomar och dålig sömn! Jag har inte haft nån längtan efter det men nu måste jag nog börja tänka lite på mig själv...nån gång då och då i alla fall;-) Skulle ha åkt iväg en sväng med en tidning och satt mig på ett café, men eftersom Milla inte alls varit i form, sköt vi upp det. Kanske imorn.

Vi ska nog testa lite potatis puré till Milla, det känns inte som att hon lir helt mätt längre. Kanske bara tuttisarna tagit lite semester nu när jag varit sjuk...

Ha en skön söndag och glöm inte klockan inatt...hua, Milla kommer antagligen vakna kl 04 i fortsättningen!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Stackars sjuka familjen! Hoppas ni snart blir bättre! Jag gör gärna nåt med dig nån dag/kväll, saknar dig vännen! kram å krya på er! Lejs

    SvaraRadera
  2. Lejs: Ja stackars oss;-)
    Men idag känns det bättre, så snart rullar vi på som vanligt!

    SvaraRadera
  3. Det är superviktigt med egen tid..tog mig friheten att handla BHar på stan SJÄLV idag.. så skönt! :) /mamma-mallan

    SvaraRadera