onsdag 28 oktober 2009

Shopping och nybliven tant!!

Jaha då har man kommit upp i 3siffrigt nu då;-) Känns bra! Har ju ingen åldersnojja så det är bara att njuta av tårta, paket och sång (hmm, ingen har sjungit för mig kom jag på....eller jo L på min telefonsvarare, TACK!)
Åt en låång och god frukost och fick paket av mina kära i morse. Ett jättefint namn halsband och två tjusiga tröjor. Nu ikväll åt vi smörgåstårta som jag gjorde igår kväll och en gräddtårta som ica maxi gav mig i present, tack! Telefonen har gått varm under kvällen från alla håll och kanter i Sverige och världen. Kalas på lördag!

Var med C,H och E till köpcentret idag...två svettiga mammor och fyra småttingar på bussen, intressant! Jag uppgraderade min telefonstatus och kom hem med en sprillans Sony Ericsson som jag ska leka med nu.

Måste bara säga att jag tog min egentid i måndags kväll...åkte och shoppade kläder i några timmar alldeles för mig själv...håhå så kul det var och vad jag BEHÖVDE det! Önskar dock att jag hade obegränsat med tid och pengar en dag för det tar ju tid det där med kläder;-)

Nej nu ska jag stänga av denna apparat och försöka få igång telefonen och sen avsluta denna glada dag för imorn börjar dagen kl 04 som vanligt...lilla Milla börja sova bättre nu!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Grattis igen vi ses på lördag! Sov gott med nya nallen ;-)// kram lejs

    SvaraRadera