torsdag 15 oktober 2009

Treårsdag och spänning!

Igår för tre år sen förlovade vi oss. Jag som alltid sagt att när jag förlovar mig ska jag gifta mig inom ett år...jaja, det har ju funkat bra ändå:-)
Utsökt trerätters och mysig hotellvistelse då! Nu, ett stadsbyte och två barn senare, åt vi utsökt gott igen men sov mindre gott pga Milla som vaknade 04.40(!!!!!) Fick en jätte fin Esprittröja av min käre sambo men den var nog nästan lite liten så jag ska byta tror jag.

Avslutade dagen med happy anniversary...började dagen med nåt helt annat. Jag åkte hemifrån tjugo över åtta för att göra nåt som jag än håller lite hemligt. Mötet gick bra och nu är det bara såå spännande, hehe!!!

Idag har vi varit på öppna förskolan. Skulle pumpa ett däck på vagnen som punkade igår på vägen dit...slutade med att jag mycket ilsk fick gå hem igen med två nya punkor...morr och väs!!!!!! Bara att packa om oss i sulky och bärsjal och så iväg igen. Stackars Iris trodde nog jag var arg på henne. Hon var dock sprudlande på öppna fsk...många kända ansikten gör henne lugn och trygg tror jag. Nu sover båda två sina sängar och jag ska klura på middagsmat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar