fredag 2 oktober 2009

Fredag igen!

Veckan springer på fort...nu är det helg igen!
Har varit en lång dag. jesper har haft öppet hus på jobbet under dagen och nu ikväll har de invigning av nya kontoret så han har inte varit hemma sen imorse. Milla har sovit dåligt flera nätter så jag är lite av ett vrak nu ikväll:-(

Men dagen har ändå varit bra. Träffade F och A på förmiddagen ute i en lekpark. Gick hem och åt lunch och försökte sen tajma in så båda töserna skulle sova samtidigt (=sova för mig med) men det lyckades bara i en kvart så ingen vila för mig. Gick sen och handlade varor för bullbak...kanelbullens dag på sön. Så hela eftermiddagen blev det bak! Kul tyckte jag och Iris men inte Milla som varken ville sova eller vara vaken, typiskt.
Men nu sover båda och det luktar smarriga bullar härinne.
En kall öl (alkoholfri!) och popcorn skålen står på soffbordet och väntar på mig, så nu ska jag bara mysa framför tv:n.

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar