torsdag 8 oktober 2009

Oj, vart tog veckan vägen

Imorn är det fredag och sen kommer helgen igen...herregud vad fort dagarna går!
Det har varit en bra vecka förutom att Jesper varit och är sjuk, feber, halsont och allmänt hängig och att Iris börjat snora och hosta rejält, suck! Alla dessa sjukor gör mig knäpp, MORR!!!!!!

Iris debuterade hos tandläkaren i tisdags. Vi hade pratat om det innan om att tandläkaren skulle titta på hennes tänder och att hon skulle gapa...misstänkte att hon inte skulle göra det när vi väl var där och så rätt jag hade. Men istället fick jag en tandborste och så låtsades jag borsta och tandläkaren (eller det var ju egentligen en tandhygienist, vad nu det innebär) kunde då kika in och räkna tänder. Hon har de 20 mjölktänder som man ska ha så det var ju bra!
Besöket var redan 7.30 så jag fick ställa kl på 6 och självklart så sov Milla längre just denna morgon...jag gick upp helt själv och hoppade in i duschen, kändes som förr i tiden innan vi fick barn, konstigt! Mysigt var det i alla fall att åka iväg bara jag och Iris, händer ju inte ofta!!

Vi skulle ju egentligen åka och hälsa på vänner och släkt i helgen, men de vi skulle bo hos är sjuka och vi är ju ej tipptopp heller så vi stannar hemma. Trist, men så är det ibland!

Vi badade vårt första hela-familjen-i-badet bad förut...fick plats men inte mycket mer, mysigt!

Imorn öppnar vi i parken och på eftermiddagen åker vi nog och träffar L och A vid deras nyinköpta hus:-)

Ska surfa runt lite och sen nattinatt!

Jesper har förresten fått sitt första uppdrag som egen företagare...GRATTIS kära!!!
www.mobbadpåjobbet.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar