fredag 22 februari 2013

BAD

Mannen min tog med sig liten och la sig i Millas säng i natt, vet aldrig vart vi vaknar på morgonen! Så jag kunde fräscha till mig innan jag somnade. Avskyr att gå och lägga mig utan att tvätta bort smink eller borsta tänderna. Mascara som grusar ögonen när jag vaknar...uuuhu! Men det slapp jag alltså göra imorse!
Nike var bättre, så vi packade ihop badkläder och begav oss mot nya badhuset igen. Nike använder armpuffar hon med nu och ligger och flyter runt...så söt! J var där med henne förra veckan och "tränade" och det gav verkligen resultat. Knappt några kallsupar. I och M är så modiga, de simmar och tittar under vattnet, hoppar från kanterna och åker kanor. Skönt att våra barn inte är rädda för vatten!
Men sportlovsfredag = mycket folk! Sociala brukar vi säga att vi är, men massa folk i badhus, köpcenter, skidbackar, osv...hua, det är inte vår grej! Nu hade vi jätte mysigt i alla fall, men jag föredrar att åka dit vardagförmiddag utan lov tror jag:)

Tänker på hur det blir sen då vi jobbar båda två, då ALLT ska hinnas med på helgerna! Nja, gillar det ej! Det ska jag nog strunta i att tänka på och njuuuuuuta av vår härliga vardag! Som bara blir härligare...tänker VÅR!!

Hör att det hostas i sovrummet igen, bäst att krypa till kojs!
Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar