söndag 10 februari 2013

Partykväll och magsjuka

Ligger nerbäddad i soffan...diarré natt här:-( suck!
Vi hade en alldeles fantastisk kväll i fredags. Barnen skjutsade vi till min mor och far och sen satte vi oss på Oleary's. S och P joinade oss och vi åt och drack gott gott! Tog 23 bussen hem och tyckte vi var duktiga som kom hem i tid...men icke, vi traskade istället hem till A och V för efterfest! Mer dryck och massa prat, skratt och gråt!!
Häftig kväll! Mindre häftig morgon då mamma ringe vid kvart i sju och berättade att Iris var magsjuk:( hon hade börjat kräkas vid 3 och sen fortsatte hon hela fm. Vi åt lite mat med dem innan vi åkte hem. Iris blev bättre och bättre och jag började känna mig märklig. Vid läggdags satte det igång och nu på morgonen är det oförändrat:-( Har alltså sovit illa men tack och lov inget kräks.
Jag borde hinna krya på mig under dagen iaf!

Det har stormat rejält hos storasyster...75cm snö har kommit på 1,5 dygn och massa träd har trillat i deras trädgård. Lite väl mycket oväder där borta nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar