onsdag 6 februari 2013

Gympa

Vintern kom verkligen tillbaka...massa snö har det kommit och träden blev vita och fina igen:) Tycker dock att det gärna får bli vår så jag hoppas nog den smälter bort!!
Milla och jag har precis ätit köttbullelunch och jag ska nu påta ihop matlista.
Nike sover sött på verandan. Hon har krånglat så ett tag vid läggningen. Eller när jag sköter läggning vill säga. Skrik skrik och lite mer skrik. Det har blivit så att jag känner mig lite nervös inför varje sovpass och det känns ju sådär!! Igår fick hon bara sova en gång och det ute i vagnen...två timmar blev det och smärtfri läggning! Alltså testar vi samma idag, hoppas det håller i sig!!

I kväll är det gympadags för töserna. Vi har bytt så nu kör vi här i K och med dagiskompisars mamma som ledare. Ny dag dessutom så mina MK måndagar är fria, bra!!

När J slutar på nuvarande jobb försvinner denna iPad, buhuu...MEN idag ringde jag tre för att skälla lite och försöka få ett bättre telefonabbonemang. Det fick jag absolut...svårt att ejbfå bättre än det jag hade, jag ska nog helt klart ringa kundtjänst när jag vill nåt...bättre än butik! OCH utöver nytt abbonemang "får" vi en sprillans iPad4:-)) Wiiihiiiee, allt för samma kostnad som mitt förra mobilabbonemang!?

Skön onsdag önskar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar