måndag 18 februari 2013

Sportlovsmåndag

...startade jag med sovmorgon. Tack för det!
Så nu sitter jag och äter frukost själv och töserna stojjar i vardagsrummet. Innebandy tror jag detvär nu...hmmm, låter inte helt bra!?
J är på jobbet som snart ej är hans jobb för en "avlämningsfika" lämnar ifrån sig iPhonen så nu ska han klara sig på en gammal hederlig mobiltelefon, HUR ska det gå;)
Jag hade lite feber igår men nu känns det mest som förkylning så förhoppningsvis blir det inte värre. Om döttrarna håller igång ett tag till ska jag spåna på mat i veckan...har ambition att lägga upp mina listor här, bra att spara. Men det går ju så där verkar det som. Idag ska jag i alla fall göra dillkött, otroligt längesen! Tänkte prova en variant av detta men med kalv i istället.

Men nu är det nog dags att flytta ut innebandyn till gatan låter det som.
Tack och hej för mig!

...där åkte telefonen i golvet, Nike dike då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar