onsdag 6 februari 2013

Egenvård till mor

Dags att börja jobba på bröllopsreseformen nu:)
Vi har båda ambitionen att vara såå snygga så när vi glassar i solen! Trots att vi nu ju har varandra även på papper och egentligen bara kan slappna av, hehe!!
Min motionscykel har kära mormor fortfarande kvar (vill ha löpband eller crosstrainer itället), men nu kan jag inte fortsätta att ha det som ursäkt för att inte träna! Sagt och gjort...ett antal tränings-dvd:er letades fram, Kom i form, Platt mage stark rygg, Toppform med Paolo R, Carmen electra(!?)...
Ett styrketräningspass blev det, bra jobbat!!!
Har sen fortsatt med lovely MK peelingar från kropp till tå, len-som-en-bebiskänsla inföll sig! Och så avslutat med nya MK-lacket, oooh det var bra!! Och rosa:-)) Så...nu é jag fin;)

Nån matlista blev det ju inte gjord idag så anske jag kan dela med mig av en i morgon istället!?
Nu tar en trött mamma natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar