fredag 13 november 2009

Fredag

Var på ett intressant möte idag...mer om det så småningom, men håll tummarna;-)

Åkte sen och hämtade upp barnen vid Jespers jobb, de sov båda två i vagnen så jag strosade en stund på stan innan vi drog oss ut till M, F och T. De var lite snoriga men ingen större fara. Åt lunch tillsammans och sen busade F och Iris hela eftermiddagen. De lekte verkligen tillsammans inte bara bredvid varandra. Hade koja under en filt i soffan och där under satt de och skrattade länge och sen hörde man F säga...nej killa inte mej, nej du får inte killa mig mera och Iris skrattade som en galning...goa goa ungar!!!
T sov nästan hela tiden och Milla spanade in storasystrarna med stora ögon!

Åt ärtsoppa och pannkakor till middag och sen badade jag och tjejerna...nu sover de, eller Milla i alla fall, Iris är på gång att somna...så nu blir det snart Idol och ostmaränger (ostbågar) som goa A säger;-)

Ha en skön kväll med massa fredagsmys!!

2 kommentarer:

  1. Du får ta och avslöja vad du har för dig för fuffens, är så nyfiken att jag spricker snart :-) Kul att komma och hälsa på snart! Ha en mysig helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja snart jag lovar om inte annat när vi ses:-)

    SvaraRadera