tisdag 10 november 2009

Tisdag

Jag borde inte sitta här utan ligga i min säng och vila...båda tjejerna sover och jag är vaken, trots monsternatt!! Dumma jag! Men det är ju så skönt att sitta i tystnaden med en kopp kaffe!!!
Det har varit jobbiga nätter ett tag, Milla bökar och stökar men sover nog egentligen men jag vaknar hela tiden. Så i natt bestämde vi oss för att hon ska sova i sin säng=att jag går upp och ammar och söver om igen istället för att i dvala hämta henne till mig i sängen och dåsa vidare.
Det gick väl så där. Eller hon sov ända till halv fem i sin säng men och åt bara ett och fyra...men vi var uppe och fick söva om henne ett antal massa gånger!
Alltså är båda jag och Jesper lite av zombies idag. Här hemma har det dock rullat på bra. Vi har bakat bröd och tvättat och nu i eftermiddag kommer L och A och leker med oss, så då kommer den gå fort.

Milla smakar vidare, hon har nu provat palsternacka, potatis, morot, gröt, äpple och banan. Det går bättre och bättre! Har gjort lite själv men mestadels har det blivit burkar...kommer nog blanda en del.

Nu ska jag njuta vidare av mitt kaffe!
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar