onsdag 11 november 2009

Avfrostning

Idag har vi varit hemma hos J och O. J och Z kom också dit. FIkade och snackade massa strunt:-)
Iris lekte med ett hederligt gammalt Fischer Price garage, var rätt nöjd trots att hon mest lekte själv. Z är ju bara ett och O är som Milla....om några år däremot blir det en hel hög med lekkamrater. Blev hus sugen igen...nån gång kanske!!

Har frostat av frysen nu ikväll, det var välbehövligt och helt plötsligt var det ganska tomt i den...proppfullt innan.

Jesper är iväg på nån kväll för nyföretagare...så det blev en lång dag eftersom jag fick ta läggningar och allt, men nu sitter jag i tv soffan och tänker inte lyfta ett finger högre än tangentbordet.

Milla sov ok inatt men jag kunde inte somna om efter att hon ätit vid ett utan låg och snurrade i sängen till kl två...kocko jag! Kanske hon kommer sova jätte bra inatt...hoppas, som Iris brukar säga. Hon åt i alla fall en stor portion gröt innan hon somnade.

Inget flyt i skrivet så jag lägger ner för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar