söndag 15 november 2009

Helgen

Igår hade jag och C en loppisdag. Var till stadens stora loppis och en stor2hand butik. Rotade i lådor, prutade ( gick väl sådär bra) och mumsade delicatoboll och kaffe. Kom hem med barnböcker, olika roliga tyger (behöver utöka min tygbank), krokar till sovrummet, lite julpynt som jag ska pyssla i ordning, mm. Jösses så kul det var...dessutom var jag ju helt by myself. Karln och töserna mina fick snällt stanna hemma;-) Var hemma en sväng och ammade bara. Kul att roa sig på egen hand:-)

Idag har vi varit ute hos mor och far. Blev bjudna på sardell- och vitlöksspäckad lammstek...mums! Iris tycker ju att det är så mysigt att vara där och Milla verkade trivas bra hon med. Var där hela dagen och på vägen hem åkte vi förbi och kollade in L, E och A´s nya hus...mycket att göra för er (bra hojta så hjälper vi gärna) men åååh så bra det kommer bli och Iris och A kommer ha många sova-överisar i sovkojan;-)
STORT grattis till ert eget!!!!!!!

Imorgon är det ny vecka igen...inte långt kvar till advent och allt julmys. Kan behöva lite ljus i detta otroligt trista novembermörker!

1 kommentar:

  1. Hmm, ja, det var en bra helg! Ser fram emot nästa veckoslut med nya fantastiska äventyr och matupplevelser...

    Din Jesper

    SvaraRadera