torsdag 5 november 2009

Snörusk och paket

Ja gud vad det har blötruskat idag...snöblask till tusen. Men eftersom vi knappt var utanför dörren igår var vi nästan tvungna att ta oss ut, så på med massa kläder och sen packades döttrarna ner i vagnen och vi gick upp på stan. Var till banken och betalade MaryKay-grejerna (hade kontanter hemma=värdelöst...jag är en kortmänniska). Båda töserna sov och jag passade på att fixa nåt inför söndag. Gick sen till parkleken och värmde lunchlådan där...tänkte leka ett tag men Iris var jätte ledsen och sa att hon ville sova och gå hem. Så vi gick hem.

Fick sms-avisering att jag hade paket att hämta från hm...hihi så kul! Har provat allt nu och fyra av sex var bra, en klänning var lite stor och en gul top var för citrongul...ville ha lejon...så de ska jag byta.

Åt världsgod köttfärslimpa till middag, hittade ett recept på ica.se den kommer jag göra fler gånger.

Usch, jag har så ont i bröstryggen...det liksom bränner, tror jag hade likadant när jag bar mycket och ammade Iris. Skulle behöva styrketräna lite tror jag.

Nu ska jag fixa returpaketet till hm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar