fredag 16 december 2011

Lång dag...nu helg:-)

Dagen har gått i ett. Var på jobbet vid kvart i sju och hade en hel del att göra eftersom jag inte varit på plats på några dagar (utbildningar). Åkte hem vid 11 ungefär och kom hem till framdukat lunchbord och väntande karl och barn:-)
Sen bakade barnen lite pepparkakor...eller pepparkorvar och krumelurer! Jag pysslade klart julkorten som vi sen gick och postade, i tid i år!!
Fortsatte till Lidl och gjorde en sån där shoppingtur som man bara gör när man är hungrig...stackars J fick mycket att konka hem.
Väl hemma satte jag igång med maten, potatiskaka med västerbottenost och halloumi/basilika panerad kyckling, jammi!
L kom förbi en snabbis och hämtade upp lite skön hudvård:-)
Efter maten kröp jag ner i Iris säng och slappade medan kidsen pusslade...ååhåå vilka trötta ben jag hade!!

En av dagens höjdpunkter är sen julkalendern...mysig, men kanske att mor och far uppskattar det mer än töserna:-)

J hämtade ännu en leverans julklappar idag. Ellos denna gång. Många klappar för bra penning. Så nu har vi både mjuka och hårda:-) nästan helt klara nu!!

Soffläge, julmust och på spåret...gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar