tisdag 20 december 2011

Nu trippel-moster!!

Min kära syster har fått sitt tredje barn...en liten pojke!!
B och Z har fått en lillebror:-) Jätte stort grattis till er och nu önskar jag såå att det inte var så långt till er. Vet inte när vi kommer ses nösta gång:-( tänk vilken kusinskara...sex stycken på sex år!! Längar efter er!

Julstöket rullar på. Slår in lite paket varje kväll, gjorde en sorts julgodis idag tänkte göra några sorter till. Nötgodis, knäck, lakritskola, bountybollar, mozartkulor och lite mer ischoklad (den vita blev Js favorit) tänkte jag. Mums! Tänkte också baka ett tunnbröd och en extra sats med dessa rackarns goda saffransbullar. Åhh jag älskar denna juletid!!

Imorn är det årets mörkaste dag, sen vänder det. Tycker nog inte jag lidit så av mörkret i år. Men skönt att det vänder ändå:-)

Lycka är att lägga sig i vår säng hela familjen, läsa godnattsaga och sen se på hur de små somnar tryggt och sött mellan mor och far. Jisses vilket privilegie att ha två underbara barn!!!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar