måndag 5 december 2011

Matlista v49

Denna vecka mumsar vi på detta:

•Köttfärslimpa, potatis och gräddsås
•Falukorv i ugn och potatismos med västerbottenost
•Pasta- och tonfiskgratäng
•Fisk i gräddig purjosås och couscous
•Timjankycklingned fransk senap och ris
•Spenat- och linssoppa


Ligger och slöar på soffan och har knåpat ihop ännu en matlista, känner mig redan hungrig:-)
Har mer sammandragningar idag och känner mig makalöst trött så mina töser får roa sig bäst de kan medan Jesper är iväg och handlar och fixar på nya däcken på chryslern. Imorn fick vi förresten servicetid, spännande (not!!)

Iris har gympaavslutning med fika ikväll, hon älskar verkligen sin gympa. Kommer definitivt fortsätta nästa termin! Jag och Milla får ha läsmys framför brasan tänkte jag:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar