tisdag 6 december 2011

Tredje adventsfika!?

Denna är jag sååå sugen på att testa
Saffranscheesecake

Tycker den ser och låter riktigt mums!

Idag fixade vi äntligen ett extra ICAkort, tänk att vi bara haft ett i alla år. Så många Maxi-besök som börjat med en suck när jag upptäcker att kortet ligger i Jespers plånka istället för min, och oftast lyckas det ju vara när jag är höggravid och har två hungriga bestar med mig och kassaköerna slingrar sig långa medan alla lyckliga självbetjäningskunder stassar runt mig och ler!! Men aldrig mer;-)

När barnen kom hem packade vi ihop te och nybakta scones och gick till lekparken och åt mellis...det är så gott att äta ute!!
Nu blir det soffläge resten av kvällen då jag inte står ut med mina stödstrumpbyxor mer idag!

Skulle behöva ta tag i tvättvikning och julkorten men...nä en annan dag:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar