onsdag 14 mars 2012

Mittwoche..

Onsdag och halva veckan gått. Som vanligt springer dagarna iväg fort fort!?
Idag är stortöserna på förskolan och Jesper som föreläser igår, idag och imorn hann lämna dem innan han åkte så det har varit en lugn start för mig. Det gick toppen att lämna Milla så då känns det ok att ha henne där en sväng, vill hon inte känns det inget bra att lämna iväg henne...jag är ju hemma för tusan:-) men lite lek med favvobästisen I såg hon fram emot idag. Iris älskar ju förskolan och längtar dit.
Men jisses vad tomt det blev här hemma när de åkte och Nike sov, saknar allt ljud...haha så låter det inte riktigt när man är mitt uppe i det;-)
Om Nike fortsätter med sina 2-3h sovpass kommer jag hinna med massor här hemma, eller var det då jag ska passa på att sova??

Idag har vi vägning på bvc, tänkte försöka hinna ner till lilla centrum innan. Behöver mer Miniderm och regnkläder till Iris. Maxi hade galoniser för 199 kr ska kolla hur dom är. Nike mumsar mat nu så det blir lagom att ut och ränna några timmar efter det innan hon ska äta igen:-) maten styr verkligen planeringen här:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar