söndag 25 mars 2012

Vårens bytardag avklarad!

Jobbade på bytardag fredag kväll och lördag. Kul att göra lite nytta även utanför hemmet! Nike fick såklart haka på. Vilken nöjd bebis hon var, hon charmade för fullt till höger och vänster, ca 30 st bebisglada mammor som gärna bär o gullar!
Toppen med bärsjalen, me like Tricot slen. I den sov hon flera timmar och jag kunde jobba på:-) Fyndade en del också. Bl a babygym, PoP fleece till Iris och bebbekläder...inklusive ett tiotal dregellappar till kräkfian;-)

Helt otroligt väder missade jag ju tyvärr! Kom ut därifrån först kl fem igår. Var så trött så efter mat och läggning däckade jag i soffan en stund men sen blev det bädden för mig! Upptäckte tack vare TVn att sommartiden börjar idag. Brukar ha stenkoll på det men nu är det helt fullt och geggigt i mammahjärnan, fokus nån annanstans!!

Milla vaknade vid halv fyra och hade ont i örat. Fick alvedon och kröp ner hos oss, mysigt! Nu på morgonen verkar hon bättre. Nile åt en gång i natt, tack tack, så jag känner mig pigg och vi laddar för dagens besökare. M, F och O kommer kl 10. Korvgrillning i fina vädret:-)

Ha en underbar söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar