måndag 19 mars 2012

Sjuklingar igen:-(

Söndagens besök blev inställda eftersom Iris vaknade med feber mitt i natten. Hostade som bara den på morgonen och varm även då. Milla kom upp med snor rinnande i mängder. Trist:-( Hoppas nu inte att vi smittade ner alla våra gäster...
Istället blev det en hel del datorspelande och film denna dag. Jag passade under tiden på att vika (nästan) alla kläder från veckans tvättande. Sov också en sväng eftersom Nike som misstänkt höll mig vaken två stycken av småtimmarna:-S så det var en smått groggy mor som vaknade denna morgon. Men lite eftermiddagssömn gjorde susen:-)

I natt vaknade lilltösen bara en gång så jag känner mig riktigt utvilad. I normala fall skulle jag nog inte vara det efter att sovit mellan 22.30-5.30 inklusive en matning på 40min. Men kraven är inte så höga som småbarnsmor tror jag;-)

Piggare barn idag, host och snor men inte feber iaf. Vi har fortsatt pysslandet av hamster/ekorrhusen här hemma på förmiddagen. Så nu leks det för fullt med dessa och jag får under tiden sträcka ut mig i sängen en sväng eftersom liten sover...vilket underbart liv jag lever:-)

Men ska nog resa mig nu efter bloggandet och sortera pappershögen som börjar bli ett torn på köksbänken...varför blir det alltid så hos oss!!??

Igår bjöd Nike på sitt första stora leende när Milla höll upp en stjärnskallra framför henne...goding<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar