torsdag 28 januari 2010

BLÄ

Bara för att jag skrev så där igår så började det köra i magen på kvällen, bubblade och jag mådde allmänt tjyvtjockt:-( Usch och fy sen satte det igång med toabesök....slapp kräkas dock. Jepser fick snällt hålla sig hemma idag med. Han och Iris var iväg på förmiddagen men Milla fick vara hemma, hon hade massa diarré så vi beslöt oss för att skjuta på bvc-besöket. Försöker få i henne så mycket vätska vi kan, men hon kissar och då ska det ju inte vara nån fara. Jag mår mycket bättre nu i eftermiddag och har kokat blåbärssoppa som jag tänkte pimpla i mig nu i kväll, det ska ju vara förstoppande och så är det ju himla gott.
Nu får vi se om Iris följer mitt exempel...antagligen får vi skippa kalas på lördag, trist:-(

Nu ska jag hjälpa upp resten av familjen ur badet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar