fredag 8 januari 2010

Sömntutor

Skön fredag idag. Tog en lugn förmiddag inne med mys, böcker, brödbak och bad. När vi ätit lunch springer Iris in på rummet men kommer snart tillbaka och säger sova mamma. Jag tyckte gott att hon kunde vänta en timma, hon försvann in på sitt rum igen och efter en stund gick jag in och kollade och då sov hon SÅÅ SÖTT:-) Lilla vännen var visst riktigt trött. Och synkade som mina töser är så började Milla genast gäspa och gnugga sig i ögonen och det var bara att lägga ner henne i sängen och så sov hon med...!? Ibland överraskar de små.

Jag har bestämt mig för att inte vara med i parkleken jan-feb som jag först hade tänkt. Vill inte ha några måsten nu sista tiden hemma utan bara göra det som känns bäst för dagen, känns skönt!

Nu ska jag avnjuta kaffe och en (kanske två;-)) polkatryfflar som är kvar från julgodiset, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar