onsdag 20 januari 2010

Svetten lackar!

Har precis klivit av motionscykeln. Alltid lika skön känsla...men också alltid lika ont i baken:-( Skulle behöva vadderade byxor:-) Tog det dock rätt lugnt och satt och kollade på lyxfällan samtidigt. Har ju varit lite förkyld och känner mig lite trött och sliten så det är väl dumt att ta ut sig för hårt. Vågen går åt fel håll så det är dock dags att ta tag i livet igen (nu när amningen slutat göra sitt så är det bäst att passa sig).

Hade en himla kul helg med tjejerna:-) Åt gott...räktoast, lyxlax och bär-gino!!! och drack gott...vin!
Blev sent så trots att jag sov utan att bli väckt av Milla var jag helt slut på söndagen och inte pga av vinet.

Vårt internet strular så jag hoppas verkligen att jag kan lägga in detta inlägg, så irriterande när man skrivit och så försvinner det.

Nu ska jag duscha och äta lite, sen natti natti!

2 kommentarer:

  1. Tack för i helgen! Jag hade jättetrevligt:)
    Ses snart igen!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Tack själv för en trevlig träff, så god mat och trevligt sällskap :-)

    SvaraRadera