onsdag 6 januari 2010

Magknip och mumsigt bröd

Inatt blev blev sovplaceringen som följer...jag och Iris i våran säng, Jesper i soffan och Milla i sin egen. Alltid lika spännande att se vart man hamnar under natten;-)
Iris vaknade vid 22 och hade jätte ont i magen, hon vaknade var ledsen, somnade, sov en stund, vaknade var ledsen, osv. Milla sov bra till 2 men sen gick det utför med massa vak...sa jag att nätterna var spännande!?

Tror att jag ammat för sista gången...(huhuuuu, snyft!! men också lite skönt:-)) I natt åt Milla välling istället och nu är det inte många droppar kvar längre, så tack och hej för ko-mig;-)

Har varit en lugn och lite seg dag idag. Kallt som vanligt. Och vi har mest hasat runt inne.
Jag har bakat ett jätte gott bröd nu ikväll. Fick Leilas "piece of cake" av Jesper i julklapp så jag gjorde hennes filmjölkslimpa med massa gott (russin, frön, mandel, aprikoser, mm.) Har provsmakat kanten och ska ta mig en skiva med bregott nu, jammi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar