onsdag 13 januari 2010

Snoret har kommit tillbaka!!

Töserna är rejält förkylda igen...det börjar kännas som snoriga näsor är så det ska vara:-)
De är inte dåliga direkt och idag var vi till öppna förskolan och lekte. Skulle egentligen gått till min mormor, men blir hon förkyld sitter det i så länge och hon får sån hosta. Sen är hon ju rätt gammal oxå...så vi skippade det.

Milla sov nästan tre(!?) timmar på förmiddagen så jag och Iris fick rejält med egenmys:-) Försökte sen få henne att sova...men det gick inget vidare och efter att hon legat och vilat vaken i närmare 45 min gav vi upp och tänkte att dagen får bli som den blir. Hon höll igång bra på öppna fsk i alla fall. Men när vi skulle gå hem dissade hon mig totalt och skulle INTE klä på sig...sen somnade hon till i pulkan sittande, men jag kunde väcka henne och sen hålla henne vaken ända hem. Milla som bara hade sovit en gång (länge i och för sig) slocknade som en liten gris så fort jag la henne i vagnen.

Har fått kort idag så jag måste upp på stan och köpa lite album...att komma i fas med alla våra kort är mitt kvällsprojekt just nu:-)

I helgen kommer kompisar från högskoletiden hit på tjejmiddag...ska bli så kul att ses! Det var lääänge sen nu. Ska försöka handla till det i morgon så jag kan förbereda så mycket som möjligt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar