lördag 30 januari 2010

Kalas

Det blev en kort sjuka för mig. Kände mig bra på kvällen och på fredagen var vi uppe på stan bland alla knallar och frös. Var med C+mor+barn och MoM. Åt lunch tillsammans på Crep och så fick töserna leka av sig lite. Kom inte hem förrän framåt fyra (gick hemifrån innan tio) så tårna var som is när vi kom hem. Blev tidig kväkll och snälla jag erbjöd mig att sova på soffan så Jesper fick en hel ostörd natt med stängd dörr till sovrummet. Otur för mig att just denna natt var kass....(fullmåne!)...Milla var svårsoven och i två omgångar sov vi både på soffan, ganska trångt vill jag lova. Konstigt nog var J mer trött än mig idag iaf...inte bra att sova!?

Hade lite kalas idag. Men det blev en del bortfall så vi var lagom många...hade blivit lite trångt om alla kom insåg vi i efterhand, men finns det hjärterum.. Himla trevligt var det iaf, jag hade gjort en tårta ur Leilas Piece of cake, med vaniljkräm, blåbär-hallon-bananmos och grädde. Den var mums:-) Men resten av fikat var köpt denna gång, och se det gick ju hur bra som helst...måste inte alltid göra hembakt!

Sitter här med ett glas körsbärsöl och tänkte gå och pussa på in älskade sambo nu...ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar