söndag 6 maj 2012

Bröllop

En riktig höjdaredtermiddag och kväll blev det igår. Stressade som vanligt innan trots att vi bara hade Nike hemma eftersom min mamma hämtade de andra vid halv tio för badhustrip. Fem minuter innan vi skulle åka stod jag i undrrkläder i hallen och ammade!? Men vi kom i tid och det enda jag inte hann med var andra lagret nagellack...ingen som la märke till tror jag i den skumma belysningen;)

Vigseln var på rådhuset och sen åkte vi mot festlokalen. Nike sov knappt på hela dagen så middagen blev inte helt avslappnande då jag parerade kräks samtidigt som jag mumsade i mig en medelhavsbuffé, jammi! Men vid nio däckade lilltösen i vagnen och sov sen tills vi kom hem vid halv ett. Vi dansade och hade riktigt kul! Vi var ju inte barnfria men det kändes nästan så och det är länge sen sist! Mysigt!

Nu ligger jag i sängen för att sova lite middag, tröööött idag, och så börjar jag blogga istället...ajja bajja!!
I em ska jag på Mary Kay öppet hus, ska bli riktigt kul att se alla nyheter:)
Men nu natti natti!!

Guldiga jag! Riktigt nöjd med klädsel, hår och make up denna kväll:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar