måndag 28 maj 2012

Pumpning pågår!

Ja kände jag mug inte som ko innan gör jag det nu!! Sitter och pumpar ut mjölk dsgarna i ända känns det son, lilltösen är ju inte särskillt intresserad av mina boobs där hon får jobba för födan när det är mycket enklare att surpla i sig gottigheterna från en flaska. Jag har blivit dumpad helt enkelt;) Näsran iaf, luckas fortfarande lura henne på nätterna. Får se hur länge jag orkar och fixar att hålla igång det. Tack vare nässprayen går det iaf på ca 10 minuter.
Imorn är det åter dags för vägning, åhh vad jag hoppas hon har ökat nu, känner att detta tar det mesta av mitt fokus just nu.

Helgen var bra. Mamma och pappa hade stortjejerna lör-sön så vi var flerbarnsfria. Passade på att kolla lite på utemöbler till vår snart färdiga uteplats och på kvällen blev det mysmiddag med räkor, varmrökt lax, aioli och baguetter, mums! Ett glas vin (nästan) åkte ner också:)

Söndag eftermiddag hade vi lite kalas för Milla. Rabatbertårta med fläderkräm och jordgubbar, mums igen! Milla är såå lycklig över att hon kan äta röda saker igen:)

Nä nu är det bedtime!
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar