onsdag 30 maj 2012

Besiktning

Fina Mimsan gillar verkligen sin senaste present:) Iris är lite avis och ska öppna sparbössan för att köpa en hon oxå! Sen blir det hopptävlingar i trädgården.

Idag besiktade jag och mini Cryslern, lite nervöst faktiskt...första gången sen vi köpte den. Men det gick ju fint. Måste bara börja använde handbromsen lite då och då;)
När jag skulle anmäla att vi var där vaknade Nike och GALLskrek!! Fixade ordning en flaska och hon hann börja äta lite och då var det vår tur, stackars sötis. Rätt skönt att slippa slänga fram tutten inne o besiktningshallen och istället mata med flaska. Jag som alltid tyckt det verkat så krångligt med flaskmatning har redan vant mig och gillar det faktiskt. Nike likaså tror jag, nöjd och glad är hon. Det går inte att lura henne att äta från bröstet längre dock. Så jag antar att jag ammat för sista gången:-S men jag pumpar på iaf.

På eftermiddagen kom A och L från jobbet. Kul att ses, var längesen. Pratade varje dag förut, nu nästan aldrig. Saknar dem!

Nu kollar vi EM-genrep, ska bli kul med fotbolls-em.
Imorn är tanken att jag och mini ska fylla på min garderob med kläder som jag faktiskt kan ha, får se hur jag lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar